elinmaria

Alla inlägg under juni 2010

Av elin♥ - 27 juni 2010 18:17

hejhejhallå :)


Idag är en städdag förstår ni, för jag har rensat 2av4 garderober och slängt massa gamla kläder [lite smått stolt faktist^^] osså har jag städat upp hela golvet, damsugit och plockat lite i byrån :) fan det kommer bli så great när jag byter rum sen. åååå längtar redan! :)


Imon drar jag iallafall till göteborg med hannis och elinpelin! :)

-det kommer bli toppen om ni ville veta!


så nu ska jag packa min väska,

puss

Av elin♥ - 26 juni 2010 16:24

"hej, fröken happface!

och du, välkommen tillbaka."


min fråga till er som orkar svara på den är;

-skulle man klara sig bättre om man inte hade sina vänner?

mitt svar på den frågan är;

nej!


och jag tycker synd om er som inte har lika bra vänner som mig, för fybubblan vad underbara dom är hela högen! :D och jag vet att jag säger det ofta, men jag vill bara att dom alltid ska veta hur mycket jag älskar dom


tack.

Av elin♥ - 25 juni 2010 12:17

hejhallåtjenatja :)

och glad midsommar!


Igår var jag på kalas hos min äldsta kusin niklas som fyllde nitton, den var lika trevligt som vanligt :) fick träffa simone också så!


Idag är midsommar, vilket jag ska göra till en Sofia&Lina-kväll :)

åker till sofia senare och sen nanar jag där liksom, med lina! :D

älskade sofia fyller sexton imon också så det blir toppen.


Men nu ska jag gå och fixa morgondagens "frukost" ;D

puss

Av elin♥ - 24 juni 2010 02:10

Sometimes we all fall

-and that includes me.

Av elin♥ - 23 juni 2010 21:47

hej ni alla som faktist läser det jag skriver till er.

tack för att ni gör det liksom.


och just nu skulle jag kunna skriva om min toppendag igår, med elin, hanna och sofia på liseberg. jag skulle kunna skriva om hur kul jag hade och hur stolt jag är över mig själv för att jag faktist vågade åka så mycke som jag faktist gjorde. eller om hur lyckligt lottad jag är som har sånna underbara vänner, som jag faktist har! och om hur mycket jag älskar dom ♥


jag skulle också kunna skriva om att jag idag har haft mitt första lilla migränanfall och att jag sovit bort hela dagen för att jag har ont och kramp i hela jäkla kroppen, -men det skulle låta som om jag vill att ni ska tycka synd om mig då, och det vill jag inte- jag skulle också kunna skriva att jag lät min syster klippa mig idag, bara för att fräscha upp håret lite. eller om faktumet att jag har spenderat hela den vakna delen av dagen åt oth.


men jag är ganska tom på allt just nu.

hjärtat slår så hårt att mina blodådror bokstavligen gör ont.

och jag försöker komma på ett sätt att be om ursäkt till en av mina vänner, för att jag har varit ganska frånvarande det sista. men hon känner mig tillräckligt bra för att förstå att jag går igenom ganska mycket nu. men jag känner henne tillräckligt bra för att veta att hon reagerat på mitt beteende. ah shit.


"ni tjejer och era problem, ni är så komplicerade"

-jag antar att du hade rätt,

eller du hade alltid rätt,

jag är bara mer säker nu.

men du finns inte kvar.

Av elin♥ - 22 juni 2010 11:14

hejhejhej!

Då drar man till den andra elin om en stund dåra och träffar hannis där, sen möter vi upp den bästa sofian på stationen och sen blirre tåget till göteborg :D

för vi ska till liseberg

för vi ska till liseberg

för vi ska till liseberg

för vi ska till liseberg

för vi ska till liseberg

för vi ska till liseberg

! :D

 

iallafall, så igår fixade jag ett nytt pass, 'cause i need it när vi åker till fraaaaaaance! och det gick som det ska = skit ful bild och misslyckad namteckning.. xD


nu ska jag fixa mitt hår lite och sen kilar jag.

ha en toppen dag alla, för det ska jag ha!

puss

Av elin♥ - 20 juni 2010 22:22

hejhejhallå :)

kom hem från husbilsturen vid tvåtiden idag, slängde mig i sängen det första jag gjorde typ. ååååå den är så mjuk :D


iallafall, så har jag shoppat lite, eller kanske ganska mycket, för exakt 727 kronor ^^ ett antal oversize linnen, om ni undrar varför dom se så knäppa ut i formen :p

här kommer det hela på bilder;



jag fick ju dock leta ihjäl mig efter rätt storlekar på sakerna. halva sverige verkar ha s & xs som klädstorlek liksom.. men jag hittade lite grejor som sagt :)

puss

Av elin♥ - 19 juni 2010 22:07

hej hörni,

sitter i husbilen på en as tråkig campingplats med massa skrikande typ åtta-åringar utanför ;s -inte så värst roligt direkt..

iallafall, så har jag handlat lite smått idag, inget jag direkt behövde, men ändå.


oj asså shit, ni fattar nog inte hur tråkigt jag har just nu..

kollade på bröllopet på teven förut, men somnade strax efter vigseln. vaknade av att det var mat och sen typ somnade jag igen ;s


men iallafall, imon ska jag och mamma handla lite till och sen ska vi åka hem :)

fast iofs, vad spelar det för roll..

puss iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards