elinmaria

Alla inlägg under augusti 2010

Av elin♥ - 30 augusti 2010 22:07

heeeey (:

-om ni av någon anledning skulle få massa likadana sms av mig

så äre för att min mobil har damp, som vanligt..

(ibland kanske ni inte ens får några svars-sms alls)

iallafall,

skolan känns helt okej nu faktist, ni när vi har haft alla ämnen och så.

iofs har jag inte haft min estet musik än, det har jag imorgon, men den läraren hade jag när jag var liten, så det är nog minsan lugnt.

vi fick våra böcker idag också, eller ja inte mattebökerna för joakim (läraren) måste ha failat lite där, för det fanns inga matteböcker för oss att hämta.

men aja, det är ju egentligen hans problem, faktist ^^


var duktig och pluggade när jag kom hem idag, så nu har jag gjort alla tre läxorna och jag hade ändå massa tid över.

-så jag började röja i massa grejer, inne i min garderob.

åååå vad jag kommer sakna den!


nu ser iallafall garderoben bättre ut än den förmodligen någonsin gjort

och den är överfull med kläder verkligen ^^

puss

  

-

Av elin♥ - 29 augusti 2010 19:33

it's not the breaths you take,

it's how you breathe

Av elin♥ - 29 augusti 2010 19:10

hejhejhallo :)

jag vet att jag inte har bloggat på några dagar,

men det har varit ganska fullt upp liksom, massa att göra :)


iallafall,

så har ju skolan börjat och det känns som om det nog kommer bli rätt bra hela samhäll-sundler grejen. jag hade massa tur med skåpet och så, för för det första fick jag ett överskåp och sen fick jag en mycket enklare snurrgrej på kodlåset :) menmen, ibland så! ;)

våran engelskalärare ser ut och pratar som en mupp också ^^


menmen,

idag var jag och mammi i borås och shoppade lite grejor, bland annat innebandy målvaktshandskar -så jag slipper spräcka varje finger ^^

köpte ett par grå mönstrade leggins och en shorta också, och lite mappar till skolan. det känns som om jag kommer behöva det liiiiiksom .


nu sitter jag här och funderar på vafan mitt nackont kom ifrån?

puss


  

Av elin♥ - 24 augusti 2010 20:10

hejhejhallååå :)


jag antar att det inte suger helt att skolan börjat igen,

för det vart gött kul att träffa folket igen :)


klassen blir nog bra också, rätt många tjejer dock, 23 st ^^

menmen, osså har vi två elin, två emma, två maja, två simone, två erik/c och två ellinor., åhåå nej inte aaaalls jobbigt ^^


första innebandyträningen hade jag förut också,

sjuuuukt skönt att träna igen måste jag påstå :)

-även om det innebar kramp i bägge benen och ett blödande lillfinger ^^

men fan, häääääärda! :)


nu ska jag mysa upp framför OC eller någon annan serie.

puss

  

Av elin♥ - 24 augusti 2010 07:51

ska åka till skolan nu, snart, närsomhelst.

åhå och nej jag är inte aaaalls nervös

och vädret verkar vara lika glad som jag för att det är skola idag -.-


okej,

första dagen i sjuan gjorde jag bort mig det första jag gjorde typ.

-det ska inte upprepas nu.


puss :*

  

Av elin♥ - 23 augusti 2010 10:21

hallååå!

en viss elin moberg gick upp halv sju idag (y'

-sjukt segt dock, men ^^


om en stund tar jag moppen ner till elin,

för vi ska till göteborg och kolla bio och grejer jue :)

en bra dag att avsluta lovet med youknow.


ikväll ska mina kära päron och jag på husvisning också,

nog för att vi redan kollat på huset en gång innan,

men vi ska kika igeeeeeeen :)

puss

Av elin♥ - 22 augusti 2010 14:17

hej people,

dagen seeeegar sig fram verkligen.

gårdagskvällen var toppen dock, sjukt mysig middag och grejer :)


iallafall,

så ska jag ner med mammi till byn snart och köpa fritidskort och ta ut pengar,

för imon ska jag och elin ner till byn och kolla bio, grownups :)

åhå, det kommer bli toppen.


mitt dygn är nästan normalt nu också,

så tisdag blir nog inte så trött som den kunde blivit.

puss

  

Av elin♥ - 21 augusti 2010 18:32

hejhejåhej

okejokej, jag vet att sommarlovet är över om några dagar [två] men det betyder inte att vädret måste suga ;o så om du läser det här, kära väder, snäll ge mig lite molnfritt och sol? snääääääälla?


iallafall,

så har dagen gått ganska fort fram.

var och handlade mat med mammis förut och om en timme blirre familjemiddag, yeeeeeeeeey. hanna är hemma och allt ju för tillfället. -vilket kommer bli lite ovanligt snart för om lite mer än en vecka åker hon till USA :o

för min kära syster råkade få ett jobb som fotoassisten till ellos sommarkatalog 2011 eller nått sånt. så nu får hon åka till staterna i några veckor, åhå fusk!


men aa,

skolan börjar på tisdag och aa okej, det är väl lite fjärillar i min mage för det, men det blir nog bra, i hooooooope :)


nu ska jag kila och byta om,

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards