elinmaria

Alla inlägg under januari 2010

Av elin♥ - 27 januari 2010 21:56

okejokej, jag GLÖMDE uppdatera igår :O förlåt för detta .


Men ändå, vi är som sagt mitt uppe i läsveckan i skolan och jag har snart läst ut min bok på 400sidor :) AS BRA, stort tack till sofia för att jag fick låna den ["Systrar av guld" heter den]


Andreas hämtade mig efter skolan idag osså åkte vi hem till mig och myyyste. Dock behövde hans bror skjuts till sin träning vid klockan arton, så han blev tvungen att åka då. Men på fredag träffar jag ju honom igen så :)

-Måste bara berätta för er igen att han verklien gör mig lycklig (L)

 

nu ska jag nana strax,

godnattpuss hörni !



"svag till ytan kanske, men starkare i hjärtat än någonsin"  

Av elin♥ - 24 januari 2010 21:53

David Cook - Permanent

Jag tror inte jag har hört en så här bra låt på väldigt länge.


"Is this the moment where I look you in the eye?
Forgive my broken promise that you'll never see me cry
And everything, it will surely change
Even if I tell you I won't go away today

Will you think that you're all alone,
When no one's there to hold your hand?
When all you know seems so far away
And everything is temporary rest your head,
I'm permanent.

I know he's living in hell every single day
And so I ask, oh God is there some way for me to take his place?
And when they say it's all touch and go
I wish I could make it go away"

Av elin♥ - 24 januari 2010 19:29


Visst är det skönt att bara ta en dag och inte göra någonting vettigt?

-svaret är OHJA!


Vaknade av ett sms vid halv ett idag, annars hade jag nog sovit länge till. Fick dock världens magont sen, så jag var tvungen att masa mig upp. har ingen aning om vad jag gjorde fram tills klockan tre, men jag vet att det var runt då vi åt lunch och sen gjorde jag gymnasievalen -bekräftade inte dock, gör det imon ist. 


Något annat som händer imon är att läsveckan börjar, så jag måste komma ihåg att ta med mig kudde och så. Ska bli skönt att slippa en del lektioner bara för att läsa istället dock, synd bara att det inte gäller alla lektioner. Men jaja, man kan inte få allt :p


Nu ska jag gå och hämta en dumlaklubba i köket :D

puss :*

Av elin♥ - 24 januari 2010 02:22


Kom precis hem ifrån Andreas, det var verkligen jätte trevligt.  :)


-Tänkte egentligen bara säga att när jag är med honom är jag lyckligast i världen (L)


men godnatt hörni :*

Av elin♥ - 23 januari 2010 16:28

Efter att ha sminkat om mig en gång och tvättat om håret så är jag äntligen klar att åka om en halvtimme :) Har dock ett extremt underligt ryck i min haka just nu, men det går nog över. Ska faktist bli lite kul ikväll, men jag hoppas inte jag får dras med min gamla hederliga tunghäfta. Dessutom ha jag haft världens klädproblem idag, för jag har ju ingen aning om vad de andra ska ha på sig (y' Skit samma kan jag tycka samtidigt ändå, för det jag har på mig lagomma kläder och de är bekväma, det är huvudsaken tycker jag (:


Ska kila och fixa det sista nu, typ väskan och så.

Ha en underbar kväll allihopa! (L)


Puss :*


  

"Du är Du och det får alla andra leva med!"


Av elin♥ - 23 januari 2010 11:58

Först ska jag bara be om ursäkt för att jag inte bloggat på några dagar, men jag har haft ganska fullt upp (:


Men iallafall så var min Andreas här igår och vi hade jätte mysig, även fast jag var på rethumör :D Vi tappade tiden en aning som vanligt, men jag tror han åkte typ runt ett-tiden. (L)


Ikväll ska jag hem till Andreas, för han ska fira att han har fyllt tjugo. Men man har ju turen att upphämtad och så liksom, så vid 17-tiden hämtar sötnosen själv mig :) Jag har dock ingen aning om hur kvällen kommer bli, eftersom jag förmodligen inte känner en enda kotte och när jag är bland nytt folk kommer mina nervösa sida fram -inte bra. Men det får funka helt enkelt, jag ska nog lyckas ha roligt :P


Nu ska jag iallafall kila in i duschen, så vi hörs! :)

Puss :*

Av elin♥ - 19 januari 2010 20:40

 Den bäste fyller tjugo idag dåra :D

MEGA GRATTIS 

 

Av elin♥ - 19 januari 2010 20:18


Jag har haft världens toppen dag idag (y'

Vi hade friluftsdag idag och jag förväntade mig en inte sådär jätte kul eftermiddag, men shit vad kul det var! Jag valde att åka skidor med Elin, eftersom jag inte har åkt skidor på flera år. Det hela börjde ju knasigt när vi insåg att JAG som INTE kan åka får ett par skidor för sånna som KAN åka och Elin som KAN åka får ett par för sånna som INTE kan åka. Många skratt åt detta faktum, men vi hade jätte roligt och jag ramlade aldrig. Elin ramlade stilla stående en gång dock, men annars var vi bägge två vurp-fria :D

-tack för åkningen sötnos, det var awesome! :)


När mamma kom hem förut hade hon med sig mina kläder från ellos, så jag började prova direkt. Det blev några gapflabb då med, för jag fick in en och en halv knytnäve i linningen på chinosen och bh:n jag köpte var en kupa för stor [mycket vackert xD] men aa, det mesta passa ändå och jag är skit nöjd :)

(ganska ekonomisk också) för jag betalar nu 218kr för;

*ett nattlinne + sovleggins

*en topp (t-shirt liknande)

*5par trosor

*en lång ärmad ziptröja

*ett par vad-långa mjukis

SÅ VÄRT ÄRE :D


puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards