elinmaria

Alla inlägg under maj 2010

Av elin♥ - 31 maj 2010 22:39

hejhallåtjenatja :)

aaaaaaaaaantidrogdans idag dåra!

-fast det är bara övningen på morgonen som är något att ha ^^

dock är ju alla killar så nervös att dom har världens handsvett.. URK!

men aja, man får vällan stå ut.


kvällens dans var inget att ha dock, vi stod där vi står varje år och flummade som vi gör varje år .. ^^


aja, nu ska jag telefona med min lille tvåmetare :) ♥

puss

Av elin♥ - 30 maj 2010 22:26

hejhallåtjenatja :)

idaaaaaaaag har jag varit med min lille två metare, tooooppen ♥

[och nu hade jag kunnat skriva något alla gärna skulle vilja läsa, men jag tänker inte göra det ^^] [rasmus vet vad jag syftar på] :)


imorgon äre antidrogdans, så det blir nog en rätt soft skoldag ^^

dock kan kvällen kvitta, men jag slutar tjugo över tio på tisdag för det, så det är liksom värt det :)


nu ska jag telefona med raaaaaaaaasmus en stund,

och sen ska jag nana :)

gooooooooooooooooooooooodnight!

puss

Av elin♥ - 30 maj 2010 00:20

bara så ni vet,

så är forest gump

typ den bästa filmen som finns


och bara så ni vet,

så ska jag nog gå och nana nu


^^

Av elin♥ - 29 maj 2010 16:29

hejhallåtjenatja :)

var hemma hos min boyfriends morbror igår [hundvakt] och det var toppen mysigt :) men shit asså, hunden var mega-gantisk! :o och jag som är värsta rädd för stora hundar ^^ men det gick bra iaf :) ♥


idag;

så åkte jag och mamma först till vedum, för att kolla efter avslutningsskor. och vi hittade ett par :D [dock kommer det inte någon bild på dom ^^] jag köpte ett par gladiatorsandaler också, as balla :)


efter att vi hade varit i vedum så åkte vi fram till byn och gick på marknaden. men shit vad folk det var där i år eller? :o haha det var några år sen det var så packat ^^ men iallafall, så köpte jag mig en väska, för min ramlar snart isär helt.


var och hjälpte till nere på farfars gård förut också :)

-JAG FICK KÖRA TRAKTORN! :D

det var sjukt kul, fast det blåste som fan så jag frös typ ihjäl ^^

träffade farmor också, -hon belv ganska chockad över att det var jag och inte mamma som var nere och hjälpte till. men det blir nog så att jag får hjälpa till där lite oftare från och med nu liksom..


ikväll blir nog en myspys hemmakväll :) ska skriva några texter till svenskan och bläddra igenom gamla fotoalbum för att hitta bilder till min "boken om mig" :)

kvart över nio går "forest gump" [eller hur man nu stavar det] på fyran också, så det ska jag kolla på :)


men nu ska jag sjuuuuuuuuuunga :D

puss

Av elin♥ - 27 maj 2010 22:32

det finns

ett litet troll

som har

en liten två metare

Av elin♥ - 27 maj 2010 22:20

hejhallåtjenatja !

Jag har seriöst haft SKUMASTE dagen idag ^^

-på allvar asså, vad hände med normala dagar?

alla dagar det senaste har varit uppochneppå,

fast iofs, jag klagar inte på det heller :)


iallafall, så telefonar jag med min rasmus just nu, ovanligt va? ;D

-me liiiiiiiiiiike :D ♥


imorgon äre skola som vanlig,

sen så ska jag meeeeta min boyfriend (:


men nu ska jag kolla melodifestivalen, kolla facebook,

byta om till nattlinne och telefona :)

-haha och jag kan inte ens göra två saker samtidigt ^^


men puss

Av elin♥ - 26 maj 2010 21:47

hejhallåtjenatja! :)

systern hanna tog studenten idag dåra, maaaassa grattis! :D


men shit på all folk eller!

haha jag är inget stort fan av stora folkmassor ^^

aja, man får väl stå ut vid sånna hära tillfällen antar jag :p


imon är skola igen, känns lite skumt faktist.

den här veckan har varit helt uppochneppå, menmen.


nu ska jag återgå till telefonandet med min boooooyfriend :) ♥

puss

Av elin♥ - 25 maj 2010 22:41

hejhallåtjenatja :)

här sitter jag, i min pojkväns mysiga tröja och sjunger till en låt som på något sätt påminner mig om honom (: ♥


iallafall, så gick jag hem från skolan vid elva tiden idag, för jag var så trött att huvudvärken var nära. men jag sov en stund när jag kom hem och sen mådde jag bra igen :) linn ville att jag skulle följt med henne till långared idag, men mamma sa att jag inte borde åka hemifrån ifall någon typ lärare var där ^^


men kvällen blev toppen iaf, för rasmus kom vid fem tiden typ :) (L)

 

imon tar hanna studenten och huset blir fullt med folk!

shit asså, får se hur länge jag står ut ^^

puss

nu tänker jag langa en bild på

min syster innan hennes bal;

  

Ovido - Quiz & Flashcards