elinmaria

Alla inlägg under juli 2010

Av elin♥ - 31 juli 2010 01:14

Tack vare att verkligheten löste sig så bra,

så kan jag äntligen somna med ett leende på läpparna.


godnatt.

Av elin♥ - 31 juli 2010 00:28

Jag må hon leva

Jag må hon leva

Jag må hon leva uti hundrade år,


Ja, visst ska hon leva

Ja, visst ska hon leva

Ja, visst ska hon leva uti hundrade år!


Och när hon har levat

Och när hon har levat

Ja, när hon har levat uti hundrade år,


Ja, då ska hon skjutas

Ja, då ska hon skjutas

Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!


Och när hon har skjutits

Och när hon har skjutits

Ja, när hon har skjutits på en skottkärra fram,


Ja, då ska hon hängas

Ja, då ska hon hängas

Ja, då ska hon hängas på en häst bakochfram!


Och när hon har hängits

Och när hon har hängits

Ja, när hon har hängits på en häst bakochfram,


Ja, då ska hon dränkas

Ja, då ska hon dränkas

Ja, då ska hon dränkas i en flaska champange!


Och när hon har dränkits

Och när hon har dränkits

Ja, när hon har dränkits i en flaska champange,


Ja, då ska hon leva

Ja, då ska hon leva

Ja, då ska hon leva uti hundra år till!


Grattis i mängder SWEETHEART!

Du förtjänar den bästa dagen någonsin,

så en helt great toppen dag helt enkelt!


du är bäst

och

betyder så sjukt

mycket för mig 

och

jag älskar dig

bästis!

(L)

Av elin♥ - 31 juli 2010 00:04

eftersom folk, eller ja, du vet ju att jag menar dig, kommenterar idiotiska kommentarer till mina inlägg om mina rubriker.

this is th truth;

rubriken om offret = ett citat någon sa till mig för ett år sen!


så ge er i att tro en massa bullshit, för det här är min blogg. och allting handlar inte om er här, eller dig, så inse det. för annars gör ni er till offer.

och tro mig,

det vill ni inte.


för det var jävligt svårt att sluta.

 

och förresten,

så hade jag högre tankar om dig.

Av elin♥ - 30 juli 2010 12:00

okej, när jag bara trodde att sommarn inte kunde bli sämre,

-jag menar asså, liksom vädret suger.

vem tror ni inte går och drar på sig halsfluss då eller?

fanfanfan, det gör bajsigt ont och nu är hela helgen förstörd :(

-jag hade planer.


men,

igår var jag och shoppade.

så bilder kommer ut på det jag handlade senare!

[även på de jag köpte på resan!]


puss

Av elin♥ - 27 juli 2010 23:08

ah okej, jag är hemma några dagar förtidigt. inget mer med det, vädret sög.

och jag är inte särskilt brun heller, för som sagt, vädret sög.

och jag har inte gjort något kul eller tagit några bra bilder, för vädret sög.

behöver jag säga det en gång till? VÄDRET SÖG!!

-ursäkta rycket.


iallafall, så är jag hemma nu som sagt. med lite födelsedagspresenter osv.

nya kläder också, kommer någon bild, någon dag (:

och ni anar inte hur gött det är med en stor, mjuk säng efter en sån vecka eller! oshit asså :O looooooooooooooooooove it!


helgen blir nog superduper också.!

och söta hannis fyller år på lööööööördag :D

och sofia kommer hem på söööööööndag :D

och jag ska mysa söööööööööööönder, you know ;D


all my love

/den väldigt fundersam elin.

som behöver en kram från varje person hon saknar,

men jösses va länge hon skulle få kramas då.

dagens sanning:

sbklmkhmebemjcrh

Av elin♥ - 22 juli 2010 21:39

hejhallåtjenatja, kanske?

ah, nu äre såhär,
-att om man är i fraaaaance så kan man inte alltid lita på internett.
men jag kan nästan svära på att jag aldrig har varit med om ett mer laggande internett. seriöst, jag fick ladda om "skapa inlägg"-sidan sju gånger, sju! innan det tillslut blev halv klart, så jag iallafall kan skriva -.-

vädret är iallafall bra [för tillfället] :)
men det är typiskt kustväder verkligen, ibland kan det liksom regna från klar himmel. bara för att en minut senare så ska solen skina som fan ^^ men det står jag gärna ut med (:

haha dock tänker jag inte gå med på vad min mamma vill att vi ska göra någe mer.
-förut idag så ville hon att vi skulle cykla till den affären som hon trodde låg en mil bort och hon sa att vädret garanterat skulle fortsätta vara fint.
-MEN, när vi kommit fram så finns det ingen affär där och påväg tillbaka börjar det SPÖREGNA! :@ haha mamma ba; ojdå nu blir vi nog lite blöta.
-
när vi kommer tillbaka till husbilen var mina shorts och min vita tröja pisseblöta, plus att tröjan var helt genomskinlig så äckliga gubbar kollade på min bh som typiskt nog var svart och syntes helt och hållt igenom. HA-HA-HA.
frös som fan gjorde jag också -.-

haha bara för att jag inte ska klaga för mycket,
så ska jag nu berätta hur otroligt FIN stranden här är.
asså shit! jag kan dock inte lägga ut några bilder,
men tänkr er en låååång sandstrand och ett helt blått hav :D

alla kullar runt omkring är täckta av åkrar och ängar och det är så vackert!
och byarna är typsikt gammeldagsa och är söndersöta :D

camping i bor på är också jätte söt,
den hade varit helt toppen
-om det inte hade varit för den lille orangehårige tyske killen i husvagnen breve,
seriöst han skrämmer mig varje gång han går förbi! :O
osså bor det en tjej i min ålder från holland mitt emot i ett tält, och av någon anledning kollar hon jätte surt på mig ^^

på tal om holland förresten,
campa ALDRIG där
-fråga inte varför.

men aja jag ska nog återgå till att klaga på datans seghet nu.
pussar!

dagens [och kanske hela semesterns] sanning;

jag saknar alla där hemma ♥

Av elin♥ - 17 juli 2010 23:56

Det kan verkligen inte bli mer såhär än såhär just nu.

Sofia fattar nog vad jag menar om hon tänker efter ^^


iallafall, så har det hänt en del de senaste dagarna, en del saker ångrar jag. Men man lever för att lära sig av sina misstag, right?

Dagen idag, har iallafall varit great :D

-you know, thx (:

  

imorgon drar jag långt bort, sms är välkommna iallafall på förmiddagen !

nu ska jag nana, för jag ska upp tidigt nivet :)

puss

dagens sanning;

Sofia Birgitta Karlsson är liksom bäst.

ni förstår, att har man inte en vän som henne

så har man missat något i livet.

men jag råkar vara otroligt lyckligt lottad 

för att hon är min allra bästa vän,

 och fyfan vad jag älskar henne! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards