elinmaria

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

"Jag sa precis samma sak till din syster." "Tror du seriöst att hon gjorde som du sa?" "Ja!?" "LOL."

Av elin♥ - 1 juni 2010 19:35

hejhallåtjenatja!

min mamma skämde ut mig inne på ginatricot idag ^^

-asså shit, nästa gång får hon inte följa med!


iallafall, så slutade jag tjugo över tio idag och linn åkte med mig hem en stund :) sen skulle hon till tandläkarn tjugo i tolv, så då typ somnade jag en stund och sen kollade jag ett oth-avsnitt, har kollat klart andra säsongen nu. ^^


mamma kom hem vid fyra och då åkte vi in och shoppade, jag behövde underkläder och ett färgat linne [och en blommig kjol, som inte fanns i s, så jag kunde inte köpa någon] men aa, som sagt mamma var lite pinsam...



vi åkte och köpte en hårtork [hårblås] sen också, eftersom min small i min hand häromdagen :p


nu ska jag skriva ut lite bilder till "boken om mig", för den ska in på fredag ^^

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards