elinmaria

Alla inlägg under augusti 2010

Av elin♥ - 20 augusti 2010 13:43

helluuuuu.

jag vaknade rätt tidigt idag, vilket är bra, med tanke på att skolan börjar på tisdag [suck]. aja, är la bara att bita ihop antar jag ^^ men pallaaaaa.


sotarn var här förut och sotade [logiskt], så nu luktar hela huset sot :s

iallafall, så när mammis kommer hem åker jag nog ner till byyyn och christoffer :)


puss på näsan :*

  

Av elin♥ - 19 augusti 2010 16:56

hejhejhallå :)

var hos läkarn idag som sagt, det visade sig att det var min rygg dom skulle röntga. i det där läskiga röret :( förstår inte varför dock, för jag gjorde det för ett år sen och då kunde dom inte hitta någonting..


iallafall,

vet min mamma hur mycket jag hatar sjukhus,

så när röntgen var klar och jag hade kommit ur

den där fula rocken man måste ha på sig,

åkte vi in och tröstshoppade lite, [alltid lika bra när mamma betalar^^]

köpte det häraaaa;

jeans, 299:- sjal, 29:- skor, 299:-


köpte lite skolgrejer också :)

men nu ska jag gå och göra något vettigt.

puss

  


Av elin♥ - 18 augusti 2010 22:15

godkväll, eller nått (:

dagen har typ tillbringats framför OC, åååhå det är nästan lika bra som oth, fast jag flippar ut varje gång marissas käring till mamma kommer fram ^^


bakat har jag gjort också, till hanna och mathias :)

kakorna var nästan slut när dom kom hem till sig -.-' [väldigt omtyckta :D]


ååhå, min björnborgväska har ju kommit förresten :D

min nya skolväska, det kommer en bild på den snart, tror jag :)

iallafall, i löööööve it .


och imon måste jag gå till läskiga läkaren,

dom ska tydligen röntga något, [jag förstår inte riktigt vad dock]

men mamma har lovat att shoppa med mig efter sen,

som lite tröst tror jag ^^


nu ska jag smsa med min boyfriend,

och sen ska jag nana.

puss

  

Av elin♥ - 17 augusti 2010 23:13

med lite hjälp, kom jag åt det på min egna schoolsoft :)

OCH, vi är inte 40st, BARA 31 ;)


  

Av elin♥ - 17 augusti 2010 17:24

hej peoooople :)

tänkte åka ner till vårgårda och träffa elin idag, men moppen och jag kom inte överens, så det blv inget med det :(

istället har jag bakat massa bröd till hannapanna. och allt gick jätte bra, tills jag tar ut sista plåten och lyckas bränna mig rejält mitt i handen :(


men aja,

emmas pontus var snäll och fixade ut mitt schema åt mig förut,

och jag antar att jag inte ska klaga på det, för jag slutar fem i två på måndagar och börjar tio onsdag och torsdag och när jag bor i vårgårda sen är det ju liksom underbart ! men för tillfället suger onsdagarna ^^ för jag slutar tydligen tjugo i tre och bussen gå inte förens kvart över fyra..

men om jag bor i vårgårda om ett halvår så äre liksom awesome som sagt :)


nu ska jag gå och hämta is till svulnaden i min hand :(

puss

  

Av elin♥ - 16 augusti 2010 21:41

heyyy.

dagen idag får en tumme upp (mest för att två ger otur) (y'


försöker få dygnet i skolfas nu, så jag går upp lite tidigare varje morgon.

idag ringde klockan vid halv elva sista gången, men då var jag nästan redan vaken :) kunde iofs inte somna igårkväll, för jag kollade på någon dum film som fick mig att tro att det stod folk överallt i mitt rum. jag kollade tillochmed under sängen så att det inte skulle vara någon där -.-'


iaf, så var jag nere i vårgårda idag hos christoffer :) ♥

-me like.


när jag kom hem cyklade jag några mil,

och sen satt jag och hade en chittchatt med

min syster som var hemma en stund.


imorgon ringer klockan nioooooo :)

puss

Av elin♥ - 15 augusti 2010 15:09

hej :)

släktkalaset igår var typ såhääääääääär tråkigt och jag lyckades, som vanligt, hamna vid bordet där den babblande damen sitter -.-' men aja, ibland så måste man ju liksom :p


åkte till hannis med hennes present sen,

haha ni skulle sett hennes blick ^^

men aja, lite dålig fantasi kanske jag hade :p


dagen idag verkligen segar sig fram,

tänkte baka bröd, men det blev alldeles för varmt och sen kom mormor och kurt en stund och jag fick förklara för kurt hur ett usb-minne funkar ^^


aja,

när det blir lite svalare ska jag över väga brödet igen

men nu ska jag städa lite i garderoben istället :)

puss

  

Av elin♥ - 14 augusti 2010 12:44

vaknade av klockan imorse

-vänder mig om-

och där ligger sofia och tittar på mig ^^


haha stackarn är knäpp nog att inte väcka mig när hon vaknar en halvtimme innan ^^ men aja, vi kollade lite vänner och sen kom hennes mamma och plockade upp henne. dom ska till gotland inatt,  [:(]


menmen,

idag äre släktkalas som står på schemat, för min moster har fyllt fyrtio. inte för att jag egentligen är ett särskillt stort fan av släktkalas, men om man sätter sig breve rätt tant så slipper man prata iallafall. -för det sköter hon utmärkt själv -.-


nu ska jag dock gå och slå in hanna bloooooomgrens paket :D

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards