elinmaria

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

"Det är inte maskinen jag är rädd för, egentligen."

Av elin♥ - 19 augusti 2010 16:56

hejhejhallå :)

var hos läkarn idag som sagt, det visade sig att det var min rygg dom skulle röntga. i det där läskiga röret :( förstår inte varför dock, för jag gjorde det för ett år sen och då kunde dom inte hitta någonting..


iallafall,

vet min mamma hur mycket jag hatar sjukhus,

så när röntgen var klar och jag hade kommit ur

den där fula rocken man måste ha på sig,

åkte vi in och tröstshoppade lite, [alltid lika bra när mamma betalar^^]

köpte det häraaaa;

jeans, 299:- sjal, 29:- skor, 299:-


köpte lite skolgrejer också :)

men nu ska jag gå och göra något vettigt.

puss

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards