elinmaria

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av elin♥ - 14 maj 2010 21:36

hejhallåtjenatja! [ <-- börjar det bli tjatigt?]


Ganska precis nyss så kom jag hem från herrljunga, eller ja borås snarare :)

mycket roligt vare :D

-men jag pratar alltid för fort och för mycket när jag är nervös ^^

men thanx för kvällen[/eftermiddagen] rasmus, det var toppen :)


vad som händer resten av kvällen vet jag inte, men jag går kanske ut en sväng. det blåser ju inget här liksom :)

puss hörni


Av elin♥ - 14 maj 2010 13:49

hejhallåtjenatja :)


var hemma hos linn från igår till idag, mycket trevligt :D

vi typ flummade sönder ett tag där, och alla tjejer utom jag blev utelåsta och grejer. haha och maten var *host* väldigt fin *host* :D

men aa, fem tjejer+två killar=tjejfilm ^^

emil såg ut som om han skulle somna när vi kollade och christopher såg jätte uttråkad ut. haha stackarna hamnade mitt i tjejligan. men det var sjukt kul iaf :)

-bilder kommer i ett extra inlägg sen.


nu sitter jag här och tuggar frenetiskt [heter det så?] på tuggummi, för att sluta vara nervös. (Y) men kvällen blir nog toppen iaf, med basse och bio (:


nu ska jag kolla på alla knasbilderna från igår :)

pusss

Ovido - Quiz & Flashcards