elinmaria

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

"..och jag sa allt det där, när jag visste att du inte lyssnade."

Av elin♥ - 29 maj 2010 16:29

hejhallåtjenatja :)

var hemma hos min boyfriends morbror igår [hundvakt] och det var toppen mysigt :) men shit asså, hunden var mega-gantisk! :o och jag som är värsta rädd för stora hundar ^^ men det gick bra iaf :) ♥


idag;

så åkte jag och mamma först till vedum, för att kolla efter avslutningsskor. och vi hittade ett par :D [dock kommer det inte någon bild på dom ^^] jag köpte ett par gladiatorsandaler också, as balla :)


efter att vi hade varit i vedum så åkte vi fram till byn och gick på marknaden. men shit vad folk det var där i år eller? :o haha det var några år sen det var så packat ^^ men iallafall, så köpte jag mig en väska, för min ramlar snart isär helt.


var och hjälpte till nere på farfars gård förut också :)

-JAG FICK KÖRA TRAKTORN! :D

det var sjukt kul, fast det blåste som fan så jag frös typ ihjäl ^^

träffade farmor också, -hon belv ganska chockad över att det var jag och inte mamma som var nere och hjälpte till. men det blir nog så att jag får hjälpa till där lite oftare från och med nu liksom..


ikväll blir nog en myspys hemmakväll :) ska skriva några texter till svenskan och bläddra igenom gamla fotoalbum för att hitta bilder till min "boken om mig" :)

kvart över nio går "forest gump" [eller hur man nu stavar det] på fyran också, så det ska jag kolla på :)


men nu ska jag sjuuuuuuuuuunga :D

puss

 
 
Ingen bild

emma

30 maj 2010 22:29

wow en elin som kör traktor hade jag velat se;) men det är duktigt av dig att göra det:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards