elinmaria

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av elin♥ - 18 januari 2010 22:08

Lars Winnerbäck - Faller

för ibland är det så skönt att få gråta

och den här låten får mig att gråta.


"Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig

När sommarn kommer flyr jag över haven
Där ingen vet, där ingen kommer in
Men sommarn dör och min rastlöshet är min
Och om vintern står jag gömd längst in i baren
Och tiden går
Månad, år

Jag faller, faller, faller
Vi faller, faller, faller"

Av elin♥ - 18 januari 2010 20:45

Asha Ali - A Promise Broken

En del låtar får en att minnas

-den här får mig att minnas det bästa


"and every heart that breaks,

 there's a promise broken.

and every tear that shead,

 there's a promise broken.

and every day that dies,

 there's a promise broken

between you and i"

Av elin♥ - 18 januari 2010 19:25


Dagen idag har varit lite hit och dit, vissa stunder har varit bra, andra inte. Men vem har det inte så ibland? För att det här inlägget inte ska bli alltför negativt tänker jag skippa att berätta om min bläiga dag.


men..,

VÄRLDENS BÄSTA LOUISE ABRAHAMSSON FYLLER SEXTON IDAG!

mega massa grattis till dig sötnos (: <3


och..,

jag kan köper den hära mobilen snart, för mamma har gått med på att betala den så länge, tills jag får pengar. [överlycklig!]

  


PUSS :*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards