elinmaria

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

"Du är den ensamma punkten i livets marginal."

Av elin♥ - 24 januari 2010 19:29


Visst är det skönt att bara ta en dag och inte göra någonting vettigt?

-svaret är OHJA!


Vaknade av ett sms vid halv ett idag, annars hade jag nog sovit länge till. Fick dock världens magont sen, så jag var tvungen att masa mig upp. har ingen aning om vad jag gjorde fram tills klockan tre, men jag vet att det var runt då vi åt lunch och sen gjorde jag gymnasievalen -bekräftade inte dock, gör det imon ist. 


Något annat som händer imon är att läsveckan börjar, så jag måste komma ihåg att ta med mig kudde och så. Ska bli skönt att slippa en del lektioner bara för att läsa istället dock, synd bara att det inte gäller alla lektioner. Men jaja, man kan inte få allt :p


Nu ska jag gå och hämta en dumlaklubba i köket :D

puss :*

 
 
Elin

Elin

24 januari 2010 20:23

kommer nog inte till skolan imorgon:( jag har fått hjärnskakning!! :'(

http://enfotbollsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eleonor

25 januari 2010 09:42

vilka lektioner gäller det inte? :) puss

 
elin

elin

25 januari 2010 15:59

sv: språken och alla de praktiska lektionerna är som vanligt, om jag har fattat rätt :p

http://eelinmaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards