elinmaria

Alla inlägg under maj 2010

Av elin♥ - 23 maj 2010 18:44

hejhallåtjenatja! :)

dagen har varit ganska seg, bara massa fix inför hannas student på onsdag typ.

mamma och jag var och handlade vid tolv-tiden, och shit vad mycket som skulle handas :o haha full korg typ xD


aja, städandet har varit galet idag, fan typ sanering av varenda vrå (y'

menmen, hon tar ju bara studenten en gång, så det är ju värt det :)


orkar inte ens tänka att det är skola imon, fybybblan vad segt !

puss

 

Dagens sanning;

Jag saknar min bästa vän.

Av elin♥ - 23 maj 2010 01:41

hejhallåtjenatja :)

kom ganska nyss hem från rasmus, efter en superduper kväll ♥

hela min dag har varit helt underbar verkligen!


nu ska jag iallafall sova straxen.

puss

Av elin♥ - 22 maj 2010 02:02

hejhallåtjenatja

aa, jag skulle kunna berätta om min fredag nu. men eftersom klockan är mitt i natten, så kanske jag skriver något om det imorgon.


dock var rasmus här en stund förut, aw det var toppen liksom ♥

imon blir det nog pauluscupen först och på kvällen ska jag hem till rasmus (:

men nu ska jag strax sova, så godnatt liksom :D

puss

 

dagens sanning;

Linn Vårhall är en toppen vän.

Av elin♥ - 20 maj 2010 22:05

hejhallåtjenatja!

telefonar med rasmus :)


har ingen ork till att berätta om min dag, men den har varit mestadels bra :)

osså har strömmen gått och kommit några gånger, och åskan dundrade som bara denn och regnet öste ner totalt!


men iaf, jag mår toppen för tillfället! :D

thx to the awesome people.


men hey, i helgen blirre att åka till rasmus :)

toppen nivet ♥

puss

Av elin♥ - 19 maj 2010 21:51

hejhellåtjenatja :)


Nu sitter jag och prata med rasmus i telefon, mycket trevligt :) ♥


dagen har varit ganska seg, förutom teatern då ^^

-aa såhär äre;

våran klass [eller en del av oss] skulle spela teater på engelska inför hus 2, och det gjorde vi..

jag orkar inte riktigt förklara allt, men iaf;

*en "fastklistrad" mugg -> ramlade

*jag skulle säga att vi skulle hamna i trubbel -> jag sa att vi skulle bli dödade

*prinsen av norge ska komma in på scen -> ingen kommer

*när prinsen av norge väl kommer -> improviserar honsvenska

*jag ska ramla av stolen och dö -> jag ramla av stolen men får fnissattack för att

jag får så jäkla ont ^^


värmen tänker jag inte klaga på dock ! :)

hoppas bara att det håller i sig.

puss



Av elin♥ - 18 maj 2010 21:11

ahokej, jag har ingen koll på hur många vårgårda tjejer som läser min blogg,

MEN

om det är några eller någon 95/94-tjej som vill bärja spela innebandy nästa säsong, så hör av er för fan :D


blir vi tillräckligt många [vilket det verkar som] så blir det ett 94-95 lag och det skulle bli sjukligt kul :)


så som sagt;

hör av er!

Av elin♥ - 18 maj 2010 17:56

hejhallåtjenatja.


skolan var ganska okej idag, lite seg iofs. och en del människor beter sig väldigt underligt nuförtiden [linn vet vad jag syftar på] men så äre väl ibland antar jag.


jag och mammi hämtade klasströjorna imorse, ååååh hoodtröjorna var sjuuuuukt mysiga! :D trycket var lite weird, men vem bryr sig ^^

jag var hos tandläkarn vid tolv också, det var inte så hemskt som det brukar vara idag faktist :) [jag fick en annan tandhygienist, hon jag brukar har värsta hårdhänt ^^] efter det så var jag inne på apoteket själv för första gången någonsin också :p haha


ikväll blirre nog innebandy-möte tror jag, trevligt :)

puss

Av elin♥ - 17 maj 2010 20:36

hejhallåtjenatja :)

skolan var ganska seg idag, men för en gångs skull så tyckte jag om idrottslektionen! :D


tog moppen hem vid halv tre, och försökte plugga, men det gick verkligen inte! :o

så jag startade datan och då fungerar inte internet ?! fick verkligen ryck!

-så jag gick och bakade muffins ^^

mamma fixade iordning internett när hon kom hem sen :)


imon ska jag först hämta klasströjorna på morgonen och sen mitt på dagen ska jag gå till tandläkarn :( uscha, vad jag hatar det stället!

-men det måste göras..


nu ska jag sjunga igen, för i lööööve it :D

puss

Ovido - Quiz & Flashcards