elinmaria

Alla inlägg under maj 2010

Av elin♥ - 12 maj 2010 18:33

hejhallåtjenatja!

Dagen har varit lite skum faktist, om jag får säga det själv ^^

-mellanstadiet hade friluftsdag utanför vårat klassrumsfönster så ingen fick typ något gjort. linn kilade till läkarn innan matten och jag hade segaste avslutningskommité-mötet under ET:n.


men josefine ekensköld [stavning?] kom till klassen idag och det var ju iallafall trevligt :D


efter skolan, börjar det självklart spöregna ^^

men när jag kommer hem måste jag ändå gå ut med hunden, så det fick bli STÖRSTA regnjackan och en liten springtur.

sen bakade jag kolakakor och expriment-muffins, toppen goda förövrigt!


pappa och jag åkte och handlade sen och vem tror ni inte jag springer in i i affären [snarare utanför] LINN :D haha aa det var ju inte lite trevligt eller så :)

morgondagen kommer bli toppen! :D

 

ikväll ska jag vara uppe länge och kolla oth, i think :D

men nu ska jag fila på en låttext ^^

puss

Av elin♥ - 11 maj 2010 19:02

hejhallåtjenatja!


Badade med klassen i herrljunga idag då, blääää. Trodde seriöst att jag skulle dö efter simningen ^^ och aa kanske efter det sen också, typ utanför badhuset ^^

menmen, det blev la vällan bra till slut :)


Väl tillbaka i skolan visar det sig att två av tre lektioner är inställda. [dock är det den första och den sista] så vi fick sitta kvar tills idrotten var slut och sen tog jag och simone och brummade hem på mopparna :) asnajs!


pluggade lite so när jag kom hem, eftersom vi hade fått det i hemuppgift :)

men sen blev det sms och teve, för jag är så häääääääääär trött efter simningen [fortfarande^^]


men aja, långhelgen blir nog najs iaf! :D

nu ska jag smsa och msna vidare ^^

puss

Av elin♥ - 10 maj 2010 19:24

hejhallåtjenatja!

måste säga dagen har varit lite underlig, men helt klart toppen vissa stunder! :D

tillochmed skolarbetet gick ju nästan bra. och mitt "speciella läkarbesök" gick också bra ^^ spanska nationella gick bra det med!


sofia åkte hit en stund efter skolan, fast bara en liten stund, men ändå :)

så jäkla toppen äre att ha en vän som henne! :D


tog mig en as lång dusch förut [rakade benen och sådär ^^] men det är uschligt vad härligt det är att duscha länge :D


imon är bad i herrljunga med klassen och parallellerna.

kan väl inte säga att jag hurra över det, men aja lika bra att vara med!


nu ska jag gå och göra iordning håret inför morgondagen.

puss

Av elin♥ - 10 maj 2010 15:04

SOOOOOOOOFIA ÄR HÄR :D

-AWESOME!

Av elin♥ - 8 maj 2010 20:30

PALLAR inte grubbla mera nu!

msn någon? :)

Av elin♥ - 8 maj 2010 16:20

Det blir nog en hemma-mys-kväll idag, med massa oth och sådär. Måste få vara för mig själv och tänka nu känns det ju som.

-Om det är så jävla smart att göra som jag vill just nu med allting. Så jag får väl se, men det blir nog bra till slut. Känns ju så iallafall.


Nu ska jag städa undan lite saker i mitt rum, och sen blir det oth i think.

puss

Av elin♥ - 8 maj 2010 15:56

hejhallåtjenatja :)


Jag har småshoppat med mammi i alingsås idag dåra. Hittade lite allt möjligt, bland annat en bh till avslutningsklänningen :D


Här har ni det hela;


ACO brun-utan-sol 89:-

Idomin 15:-

Maxfactor concealer 90:-

Gina Tricot tunika 149:-

Ginatricot;

grå leggins 99:-

tub-halsduk 129:-

Lindex 4trosor [mamma betalar ^^]

Lindex 2bh:ar [mamma betalar ^^]


Av elin♥ - 7 maj 2010 22:10

hey,

i'm a real mess these days

but i'll make it through

so don't worry about me


everything will be allright in the end

but the lies will always be remembered.

Ovido - Quiz & Flashcards