elinmaria

Alla inlägg under maj 2010

Av elin♥ - 7 maj 2010 21:57

det var väl egentligen ingen som räknade med min reaktion

för jag är ju tydligen tjejen som aldrig reagerar


så jag får be om ursäkt om ni blev chockade

eller nej vafan, det gör jag inte alls

för ni kan fan inte dra era lögner hur som helst.

och jag hade all rätt att skrika, sparka och gråta igår.

så kalla mig inte två-åring, för du vet bättre än så.


och även om jag vet att en del av det senaste kanske är sant

så är det så jävla mycket mer till det

och jag får liksom nog till slut jag med precis som alla andra


och vet ni va,

om ni går över gränsen

-så kan jag också explodera


watch me

Av elin♥ - 4 maj 2010 22:03

då var avsnitt 19 slut dåra ^^

godnatt

Av elin♥ - 4 maj 2010 20:08

hejhallåtjenatja!

så i'm going to tell you om mig dag ^^


ehm, morgonen var seg -mitt hår stod åt ALLA håll TYP- så det fick bli toffs.

värdet har sugit apballe och jag har varit totalt rastlös typ hela dagen ;s

efter skolan när vi går till bussen, ser vi mc-polisen och en polisbil stå på gatan men [gissa vem] DAVID :o -med tanke på hur trimmad hans moppe är, så kanske det inte var allt förvånande, men det var ändå synd om honom ^^

-jag tror nog dom tog moppen sen också?


väl hemma sen så tog all den överenergin jag haft hela dagen slut :O

så jag räknade alla pengarna jag fått från klassen hittills [typ 3600kronor^^] och sen gjorde jag ett mysslyckat försök till att plugga..


fixade håret även idag med volumemastern, men får väl se om det blir toffs imon också eller inte ^^


nu ska jag iaf kolla på oth :)

puss

Av elin♥ - 3 maj 2010 21:33

sofia birgitta karlsson

-världens bästa vän! ♥

Av elin♥ - 3 maj 2010 20:56

hey, ser du mig,

som du såg mig då?


eller är jag någon annan,

i dina ögon idag?

Av elin♥ - 3 maj 2010 20:47

hejhallåtjenatja (:


dagn har varit ganska seg faktist, men vem orkar klaga? :)

pratade men jonathan i telefon en stund på matrasten, trelivgt värre! med tanke på att killen inte hann med bussen imorse och därför inte kom till skolan ^^ söt äru ;p


väl hemma inser jag hur ONT min rygg gör. fan det kom som en blixt från klar himmel. det har inte gjort såhär ont sen det var som värst i somras :(

-ändå blev det jag som fick laga maten, för min familj verkar vara helt inkompetent nuförtiden.. och efter det gjorde den ju inte precis mindre ont. men jag tog en ipren och bet ihop.


när pappa kom hem hade han med sig en volumemaster också! :D

så efter maten gick jag och duschade och sen provade jag den. ehm,, och ja, jag kan ju säga att jag vet hur en pudel känner sig  nu iaf ^^

-det får nog bli toffs imon helt enkelt.


nu ska jag sjunga en stund, för i löööööööööve it! :D

puss hörni!

Av elin♥ - 2 maj 2010 15:12

ehm okej, jag har ingen riktig koll och inte ork till att kolla efter heller. har jag bloggat om min dag idag idag?


aokej, iaf om jag inte har det;

jag och pappa åkte in till stan imorse. jag skulle köpa en volumemaster och en bh, pappa skulle köpa färg till skrivarn.

-vi köpte ingetdera.

men det var trevligt iallafall!


har fått hjälpa till hemma hela dagen annars typ, för mamma har värsta ont armen och pappa måste hjälpa farmor och farfar på gården tills farfar har återhämtat sig ordentligt från allt som hände häromdagen..


men ikväll ska jag iaf hem till jonathan, det blir toppen :)


nu ska jag kila och vika all tvätten ...

puss

Av elin♥ - 2 maj 2010 02:41

hejhallåtjenatja :)

nu ska jag gå och nana -det behöver jag.


imon blirre snabbshopping i alingsås.

-är i stort behov av en ny bh och lite annat smått och gott.

men sen ska jag till jonathan på eftermiddagen

-toppentoppentoppen :)


godnatt med er :*

puss

Ovido - Quiz & Flashcards