elinmaria

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av elin♥ - 7 februari 2010 16:41

HejHejHallå!


"Kan man ha en segare helg? svar: knappast.

-Tur då att man har en underbar pojkvän som kommer bättra på dom sista timmarna av helgen iallafall."


Som sagt så har jag haft seeeegaste helgen. Andreas har varit uppe i Branäs och åkt skidor och jag har varit krasslig. Men idag kommer Andreas hem och jag mår tillräckligt bra för att träffa honom, fasen vad jag har saknat honom ! (L)


Fredagen och lördagen spenderades framför teven, framför datorn eller bråkandes med mamma (okej, jag vet att man inte borde bråka med sin mamma som jag gör ibland, men hon går över gränsen och ber mig sedan be om ursäkt för något jag inte ens vet vad det handlar om. Och då ger jag upp, den här gången fick hon be om ursäkt själv.)


Idag har jag iallafall gjort något normalt och bakat muffins!

"Blonda chokladmuffins" som jag och pappa döpte dom till.

-Det är egentligen vanliga vanlijmuffins, fast med massa blockchoklad i.

Dom blev som vanligt as goda (utan att skryta för mycket) ! :D


Nu sitter jag här och sjunger, fast halsen knappt kan göra några ljud av sig och de få ljud som kommer ut skär sig totalt. Men vafan, ingen inne i huset, och då är det ingen som kan höra! :D


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards