elinmaria

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av elin♥ - 12 februari 2010 18:11

Om man inte föredrar att vara jätte trött i skolan och halvt sova på lektionerna, ska man sova på natten och inte vara lika dum som jag. För jag har inte sovit alls mycket den här veckan och imorse när jag satt i korridoren höll jag på allvar på att somna sittandes. -Duktigt Elin!


Iallafall så tog jag mig igenom dagen och framemot sista lektionen var jag plötsligt jätte pigg. Andreas tyckte att jag skulle åka hem till honom efter skolan då, så det är här jag är nu. Hos Andreas, min pojkvän :) Fast just nu är han inte här, för han kör sin bror någonstans, så jag snodde datan en stund.


Emmis ska ha ett stort "HOPPAS DET GÅR BRA!" inför ikväll och hon förstår varför garanterat ;)


Nu ska jag kolla bilddagboken.se lite snabbt och sedan poeter.se sen borde Andreas ha kommit hem igen och då ska vi kolla film (: 


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards