elinmaria

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av elin♥ - 11 februari 2010 19:43

Dagens humör: Helt okej faktist, lite små trött bara.

Dagens kläder: Leggins, linne och en gammal jeans tunika/skjorta.

Dagens bästa: Pratet på matrasten :)

Dagens sämsta: Att vi inte hann med två-bussen.

Dagens skratt: Springturen genom korridoren.

Dagens misstolkning: "aha tänder den inte"

(-jag snackade med morfar om hans tändare, men det visst ju ingen annan.)

Dagens smsare: Ingen, faktist. Har inte fått så många today.

Dagens överraskning: ehh, no idea.

Dagens smartskalle: Marcus, för det stod tydligt att man skulle välja EN uppgift, men han började göra alla fyra (y'

Dagens fulaste: Jag säger äckligaste ist, för Viktor hitta hår i maten :s

Dagens snygging: Anna får titeln, delvis för att hennes hår har vackraste färgen!

Dagens underbaring: Eleonor, som var i skolan rätt länge idag (:

Av elin♥ - 11 februari 2010 19:29

Hej hörni! :)

Hade nationella prov i svenska idag igen, skrivdelen den här gången. Men då, bara sådär, drabbas man av idétorka och det slutade med att jag bara kladdade ihop något som jag vet inte var tillräckligt bra, -lyckat- .


Vi fick sluta tidigt iallafall för Lidé [våran spanskalärare] är lätt att fjäska för :)

Efter middagen tillbringade mesta dels sovandes eller datanördandes (y'


Nu vet jag nog iallafall vad jag ska handla för kläder från ellos. Byxorna och bikinin passar inte alls till årstiden, det vet jag. Men här är plaggen;

                      

(klicka på bilden, så blir den större)


Nu ska jag kolla på teve, "halv åtta hos mig", egentligen tycker jag inte om det programmet. Men jag kollar ändå :p


pusss :*

Ovido - Quiz & Flashcards