elinmaria

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av elin♥ - 25 februari 2010 18:28

Dagens humör: AS TRÖTT, men annars helt okej.

Dagens kläder: Leggins x2, linne, tjockiströjor x2 och strumpor x3. -JAG FRYSER!

Dagens bästa: Gapskrattet i matsalen :)

Dagens sämsta: Spanskaprovet :(

Dagens skratt: Helt klart elins skink-kommenter, inget slår det xD

Dagens misstolkning: "emma man ska inte kolla genom skinkorna"

[-emma såg att det var en fläck med fett på skinkan hon hade på mackan och elins kommentar till det fick oss allihopa att börja gapskratta]

Dagens smsare: Andreas, fast han svarar segt ;)

Dagens överraskning: Seeeeemla på hkk:n.

Dagens smartskalle: Jag, för det ordet jag kan verkligen bra på spanska, var det jag inte kom ihåg på provet [Quiero]

Dagens fulaste: Fortfarande skink-kommentaren

Dagens snygging: hmm, Annas gröna tröja var as ball :)

Dagens underbaring: EMMA :D

Av elin♥ - 25 februari 2010 18:22

Lite smått jobbg dag idag faktist. Jag har varit jätte trött och första lektionen fick vi FLOURLACK?! :( Sista lektionen var spanskaprov, men svenskan var allfall helt okej. Vi fick våra grupper til grupparbetet, jag, marcus och eleonor jobbar om slang :p haha sikken perfa grupp! :D


Inte nog med att jag garanterat körde på spanskaprovet, så började det snöa som in i helvete imorse [haha -se ironin med att det snöar i helvetet] så nu har det kommit typ 15cm mer snö :O PALLA!


Började plugga till morgondagens SOprov när jag kom hem, men kunde inte samla tankarna ordentligt, så jag bakade en sockerkaka istället :) och nu ska jag fixa tacos para mi familia :)


puss (a'

Ovido - Quiz & Flashcards