elinmaria

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av elin♥ - 9 februari 2010 20:23

truth be told,

du borde inte hålla på som du gör.

Av elin♥ - 9 februari 2010 19:43

Sikken dag det här har varit asså.

Det började med nationellaprov i svenska på morgonen och jag hann inte ens klart. Skrev nog inte så jätte bra svar heller, för jag mådde absolut inte bra :/

Sen hade vi rast i TVÅ TIMMAR :O shit, det var låångt. Men vi fördrev tiden ganska bra faktist och två timmar gick inte så långsamt.

EngelskA-IdrotT-SO inget viktigt alls .

Sen höll jag på att missa tiden helt till bussen, TUR ATT EMELIÉ VAR DÄR! :D


och nu, min kära läsare, som inte är så många heller. men iallafall.

Jag berättade ju att jag skulle köpa en W995, men det blev inte av då min kära moder bestämde sig för att den ar för dyr. Så nu kommer jag istället köpa en U100i Yari, den svarta :D

Mamma har faktist gått med på att köpa den nu efter många om och men :)


PÖSS !

Ovido - Quiz & Flashcards