elinmaria

Alla inlägg den 8 april 2010

Av elin♥ - 8 april 2010 18:31

Amanda [http://biancalagerlof.bloggplatsen.se] tycker att jag ska åka till idol med henne på lööööööördag i göteborg och sjunga.

Frågan är: är det värt det? :)


-Om vi nu bortser från faktumet att jag kommer dö av nervositet ^^

[jag känner mig lite för ung för det här xD]

Av elin♥ - 8 april 2010 18:17

Var i borås med Hanna idag, TREVLIGT :D

Jag hade cirka 1500kronor i plånboken -den gick inte att stänga- när vi började shoppa. Och 1000 upphandlade kronor senare kan jag fortfarande inte stänga min plånbok ^^ +att mormor var här förut och gav mig 200kronor för tre påsar med kakor :) =700kronor kvar+mars månadspeng (som jag inte fått än)=AWESOME :D


det här blev det köpt idag;


Cardigan, GinaTricot 199:-

Jeans, H&M 199:-

T-shirt, JC 179:-

Topp, JC 199:-

Topp, H&M 79,90:-

Linne, GinaTricot 129:-

T-shirt, GinaTricot 99:-

Nu ska jag sortera i mina garderober, måste byta ut det som hänger till lite somrigare kläder. För just nu hänger bara mörka höst&vinterkläder där, men nu ska det bli ändring på det! :D


puss

Ovido - Quiz & Flashcards