elinmaria

Alla inlägg den 29 april 2010

Av elin♥ - 29 april 2010 21:43

jag skulle gärna berättat för er om min dag, eller ja, friluftsdags snarare- när vi både höll på att dö under cyklingen och gick vilse i skogen men sen rullade ner för kesbergsbacken istället.


men nu är läget så att jag håller på att sprängas här.

fan det bara bubblar av alla dessa jävla känslor

och just nu vette fan vart jag ska ta vägen!

helvete!


bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

bajsbajsbajs

-ja. jätte moget

jag vet det!

men fanfanfan, en del människor borde fatta

att man inte kan bete sig precis som man vill jämt.

andra människor har också känslor, aight?


jag är för arg för att sova,

så jag tänker sitta här en stund till.

men sen ska jag grubbla mig till sömns.

puss

och jag saknar personen som kallar mig gullet! (L)

Ovido - Quiz & Flashcards