elinmaria

Alla inlägg den 16 april 2010

Av elin♥ - 16 april 2010 16:55

har hamnat lite efter i bloggningen de här veckan,

men de senaste dagarna har varit lite röriga.


Iallafall så fick jag massa mobilnummer av tjejorna igår, för emma säger att bästa sättet att komma över en kille är att smsa med en annan, även om man inte tänker flörta med killen. man får iallafall något annat att tänka på :)

-and she's right!

så jag har smsat mycket både igpr eftermiddag/kväll och idag :)


för övrigt så har jag haft nationelltprov i matte och soprov idag, det gick väl sådär, men en del dagar funkar bara inte pluggandet ^^


om man bortser från proven, så har min dag varit TOPPEN :)

matrasten var aaas flum, och jag hade verkligen jätte kul!

-jag har världens BÄSTA vänner, och jag tänker ALDRIG sluta tjata om det! (L)


Ikväll ska vi ut och äta, jag pappa & mamma, för pappa fyller 42år idag :)

det ska bli sjuktligt trevligt att bara vara vi tre för en gång skull :p


nu ska jag gå och sjunga halsen av mig!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards