elinmaria

Alla inlägg den 25 april 2010

Av elin♥ - 25 april 2010 20:08

these days makes me happy.

Av elin♥ - 25 april 2010 19:00

JAG HAR EN AVSLUTNINGSKLÄNNING NU! :D


-mamma letade efter ett par byxor i hannas garderob och råkade se något som låg ihop-knölat inne i ena hörnet. när hon sen vecklar ut det, inser hon att det är en helt oanvänd klänning som har legat där i minst ett år! :o men iallafall så var den sjuuuuuuuukt fin och hanna gav mig lov att använda den, så det ska jag göra nu :) aaaaw fan va toppen det här blev! nu ska jag bara köpa skor och en ny bh till den, och sen är  min avslutnings outfit klar! (:


förövrigt så har jag haft världens huvudvärk halva dagen idag, men den försvann vid tre/fyra-tiden :) så då bakade jag massa, [för jag hade tråkigt]. det blev liksom muffins, randiga havrekakor, kanelhavrekakor och kolakakor :p


nu ska jag kolla lite bloggar, blandannat linns [http://baaralinn.bloggplatsen.se] :)

puss

Ovido - Quiz & Flashcards