elinmaria

Alla inlägg den 18 april 2010

Av elin♥ - 18 april 2010 16:19

har varit med mamma på knalleland idag, mycket trevligt :)

-men det är ett plus att sova mer än tre timmar innan man ska åka och shoppa,

för jag sov tre timmar max i natt och jag var HYPERAKTIV verkligen :p


iallafall, så skulle jag kolla efter en avslutningsklänning [men jag hittade ingen :(]

men jag hittade en massa annat istället :)


och jag måste erkänna att det vara ganska roligt att skutta omkring lite hyperaktivt mitt bland alla jeans- och svartklädda människor, iklädd ett par persiko-korall färgade chinos :D jag kände mig lite söt där, när alla vände sig om och tittade med underliga blickar på mina älskade byxor :)


det här köpte jag iaf;


nu ska jag skriva sms :)

puss

Av elin♥ - 18 april 2010 02:15

jonathan håller mig vaken vid datan

och

basse håller mig vaken på mobilen


bara sofia den bajsungen som dissade mig för att sova ;)

Av elin♥ - 18 april 2010 02:07

och just nu känns det nästan som om någon hittade

en fjärrkontroll och tryckte på spola-tillbaka-knappen.

-men det gör banne mig ingenting!

för jag är värsta happyface just nu, tacktacktack :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards