elinmaria

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

"Fundera ett tag och plötsligt inser du hur annorlunda en del saker faktist är."

Av elin♥ - 19 februari 2010 19:52

Tog nya tag idag och det har verkligen varit en bra dag! :)

Kanske har jag varit lite för lat, men jag har iallafall varit på bra humör. Jag åt tillochmed frukost imorse och det är inte jätte vanligt. Sen har jag varit ute och skottat och bakat massvis. [Mamma kallade mig baktok, men det kan bli så när jag har tråkigt.] Så nu luktar varenda liten vrå av nedervåningen nybakat och det är aldrig fel! :D


Kvällen kommer spenderas framför teven, men vad jag ska kolla på har jag inte bestämt mig för än. Det där nya programmet "solsidan" verkar rätt värdelöst faktist :p


MEN PUSS PÅ ATT JAG SKA SPENDERA MIN KVÄLL IMORGON MED TVÅ AV DOM BÄSTA VÄNNERNA MAN KAN TÄNKA SIG OCH VI KOMMER HA DET BÄSTIGAST! :D


och puss på er andra också :)

 
 
elin

elin

19 februari 2010 20:50

solsidan äger ju!! :D hela min familj ligger på golvet och asgarvar när det är ;) (kanske överdrev något xD)

http://elintjejen.blogg.se

 
Ingen bild

simoneeee.

19 februari 2010 21:08

det kommer bli toppenkul :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards