elinmaria

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Dagens

Av elin♥ - 25 februari 2010 18:28

Dagens humör: AS TRÖTT, men annars helt okej.

Dagens kläder: Leggins x2, linne, tjockiströjor x2 och strumpor x3. -JAG FRYSER!

Dagens bästa: Gapskrattet i matsalen :)

Dagens sämsta: Spanskaprovet :(

Dagens skratt: Helt klart elins skink-kommenter, inget slår det xD

Dagens misstolkning: "emma man ska inte kolla genom skinkorna"

[-emma såg att det var en fläck med fett på skinkan hon hade på mackan och elins kommentar till det fick oss allihopa att börja gapskratta]

Dagens smsare: Andreas, fast han svarar segt ;)

Dagens överraskning: Seeeeemla på hkk:n.

Dagens smartskalle: Jag, för det ordet jag kan verkligen bra på spanska, var det jag inte kom ihåg på provet [Quiero]

Dagens fulaste: Fortfarande skink-kommentaren

Dagens snygging: hmm, Annas gröna tröja var as ball :)

Dagens underbaring: EMMA :D

 
 
zetterlinden

zetterlinden

25 februari 2010 18:33

bra "dagens - lista " :)

http://zetterlinden.bloggplatsen.se

 
elin

elin

25 februari 2010 21:09

jag vet inte vem "....." är, men jag förstår inte vad du menar?

http://eelinmaria.bloggplatsen.se

 
Elin xD

Elin xD

25 februari 2010 21:31

haha sitter fortfarande och skrattar åt mig själv xD jag tänkte inte på vad jag sa först heller xD

http://elintjejen.blogg.se

 
elin

elin

28 februari 2010 01:30

svar till ..... [som fortfarande inte vågar stå för vem hon/han är!]

du är rätt patetisk nu, har du tänkt så långt? för hur många tror du inte har en sån telefon? Och eftersom du inte vågar skriva ditt namn till kommentaren, så kan jag ju bara anta att du är någon jag känner. Vilket betyder att jag ju förmodligen vet vem du är, tänkt så långt?
och om det nu är så att det är du s, så ska du veta att jag inte ens mindes att du hade en sån telefon när jag bestämde mig för att jag ville ha en sån telefon.
så det är rätt ologiskt att kalla mig wannabe, för jag vill verkligen inte vara som du, jag råkar bara tycka väldigt mycket om den mobilen. haha och du skulle ju som sagt kunna säga att mängder med folk härmar dig då, med tanka på hur många som fördmodligen har en sån telefon.

så ge dig med att kalla mig wannabe [som du särskriver] för det är inte logiskt på något sätt.

OCH du borde tänka lite mer på ditt egna beteende ..... istället för att klaga på vad jag bestämmer mig för att köpa för mobiltelefon.

http://eelinmaria.bloggplatsen.se

 
elin

elin

28 februari 2010 01:41

HAHAHAHA, -andas- HAHAHAHA
insåg just att denna "....." anklagar mig för att inte vara mig själv, och från början handlade det bara om att jag vill ha en sony ericsson YARI som mobiltelefon xD -duktigt där du ;)

-och jag stavade den förra kommentaren jag skrev väldigt bra på en del ställen också (y'

http://eelinmaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards