elinmaria

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av elin♥ - 5 mars 2010 19:12

Dagens humör: Helt okej, faktist på topp emellanåt.

Dagens kläder: Leggins, svarta linnen, grå cardigan och converse

Dagens bästa: MINA GULDKLIMPAR! <3

Dagens sämsta: Skitsnacket, -Ja, jag hör dig hela tiden.

Dagens skratt: Rasten innan SO:n, AS FLUM! 

Dagens misstolkning: "Jag har ingen binda idag"

[Anna menade att hon inte hade något bandage bundet runt handleden, men som sagt, så tolkade inte vi det.]

Dagens smsare: Lite olika, ingen speciell direkt.

Dagens smartskalle: Måste nog ändå säga att det är jag, som vanligt, tack vare Linns sms på matten (y'

Dagens fulaste: Stenbumlingen

Dagens snygging: Alla mina schnööögga guldklimpar

Dagens underbaring: MIN BÄSTA VÄN SOFIA!

Av elin♥ - 5 mars 2010 18:59

Sitter hemma hos världens bästa Andreas just nu. Vi ska på bio sen, om han nu blir klar i tid vill säga. Den seeeeega människan ska duscha och tydligen äta innan vi ska åka [om en halv timme] men han är kille som sagt, så det kanske går fort iallafall. 

MEN JAG FÅR PANIK PÅ ATT HAN INTE SKYNDAR SIG xD


Jaja, dagen har varit underbar med suuuuuuuper med guldklimparna :)

-Dom är verkligen värda all kärlek som möjligt! (L)


Ifall ni vill veta vilken bio det är vi ska se, så är det "Alice in wonderland". Jag har sett alla versioner av den filmen, tror jag, så det är ett måste! :D


Nu ska jag kolla runt lite i Andreas data medan han håller på och segar sig :p


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards