elinmaria

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av elin♥ - 8 mars 2010 22:09

Dagen började jätte bra och den fortsatte vara bra framtills min mage plötsligt började göra JÄTTE ont. Så jag tog 12bussen hem.

-och nu kommer det en komisk sak;

I vanliga fall är det typ ingen som åker 12bussen, men idag var vi tre personer. Och vi skulle alla av på ungefär samma ställe ^^ En tjej skulle av femtio meter innan jag och Edd skulle av och sen var bussen tom x)


Men iallafall, när jag kom hem gick jag och la mig i soffan -där jag senare somnade och sov i några timmar. Mamma kom dock hem vid fem-tiden och nöp mig i in tå x)


och för er som vill veta så har jag fått min nya mobil nu! :D

U100i YARI - cranberry white.

Överlycklig (Y)


Nu ska jag prata i telefon med Andreas tills han somnar,

FÖR JAG HAR STUDIEDAG IMORGON! :D

LEDIG


pusss.


Ovido - Quiz & Flashcards