elinmaria

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av elin♥ - 21 mars 2010 20:23

Dagens humör: Rättså mycket i bott, men uppe emellanåt.

Dagens kläder: Mjukis byxor, mjukis tröja och underkläder.

Dagens bästa: Mi padre :)

Dagens sämsta: SNÖN..

Dagens skratt: "DÖöÖöD" <3 

Dagens misstolkning: Alldeles för tråkig dag.

Dagens smsare: Egentligen ingen.

Dagens smartskalle: Jag gick rätt in i ytterdörren, så det måste väl vara jag ^^

Dagens fulaste: ouf, förmodligen jag.

Dagens snygging: Ja, inte är det jag iallafall.

Dagens underbaring: Min söta pappa!

Av elin♥ - 21 mars 2010 20:06

ojojoj, känner att jag inte bloggar sådär ofta som jag kanske borde ^^


men iallafall,

-i fredags var jag hemma hos sofia, med simone :)

vi åt tacos, spelade tvspel, åt godis, kollade på full frys och spelade kort.

det var sjukt trevligt, i lööööööve you guys (L)


-igår kom andreas hit på kvällen :)

vi kollade på film och sen sov han här.

[förlåt för mitt kassa humör]

jag älskar dig (L)


-idag skulle jag egentligen gått på kalas, men hade ingen ork över till det.

så jag hjälpte till här hemma istället. OCH jag startade min moppe,

för att se att allt fungerade som det skulle och det gjorde det :)


-imorgon har vi muntliga nationella i svenska, matte och engelska.

JIPPI :(


-NU ska jag kolla på teve tills jag somnar (y'


pöss

Ovido - Quiz & Flashcards