elinmaria

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av elin♥ - 22 mars 2010 18:28

hejhejHEJ :)


Hade nationellaprov idag då, muntliga i matte, svenska och engelska.

[men det sa jag ju redan igår iochförsig]

men iallafall, så känns det som om det gick ganska bra :)


fick se resultatet på engelska-hörförståelse-delen också.

-90 rätt av 91 möjliga-

rätt ballt ändå tycker jag allt :D


Fick sluta tidigt idag också, och eftersom jag har världens snällaste morfar, så fick jag bilskjuts hem :)

-fastän bussen skulle gå efter tjugo minuter.


När jag kom hem gjorde jag SOhemuppgifter vi hade och sen bakade jag lingonkakor, en till mammas jobb och en till pappas jobb :)


Känns ju som om jag har gjort lite nytta idag då liksom :p

Och nu ska jag laga middag, korvstroganoff och ris :)


pusss.


  

"Du förstår ju inte ändå."

Lämna mig ifred, tack.

Ovido - Quiz & Flashcards