elinmaria

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av elin♥ - 9 mars 2010 21:50

Anna Bergendahl - This Is My Life

Någonting faller sönder inom mig, när jag

lyssnar och sjunger med i den här låten.


"I go, down the beaten track,
along the river with an empty bag.
At the end she said to me:

Why are you here, with the autumn leaves?

Cause this is my life, my friend,

and this is my time to stand.
Cause this is my life, my friend,

and I cant be no one else.

I'm done, tipping on my toes,
strike an iron and attack my soul.
Misty moon, youre gonna see,
I've got you blues to get on my feet."


namnet på artisten är en spotifylänk

medans låtnamnet leder till youtube.

Av elin♥ - 9 mars 2010 21:22

Vaknade vid halv elva-tiden imorse, men låg och snoozade jätte länge :)

Åt en mega stor frukost sen och duschade en halv timme. Stressade gärnet sen, för Andreas hämtade mig vid ett-tiden.


Var hos Andreas till typ fem tror jag [vi fixade min mobil] :D

Sedan dess har jag inte gjort något av större betydelse (:


Imorgon äre skola igen, men jag ska försöka stå ut.

NU SKA JAG FORTSÄTTA KOLLA HOUSE! :D


puss.

Ovido - Quiz & Flashcards