elinmaria

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av elin♥ - 24 mars 2010 20:12

Det känns på något sätt som allt vi haft tynar bort,

samtidigt som allt vi inte hade växer sig starkare.


Det känns som om våran verklighet,

håller på att bytas ut.

Av elin♥ - 24 mars 2010 19:50

Jag har haft en riktig toppen dag idag!

-för jag har världens bästa vänner :D


Hade nationella-engelskauppsatsen idag och det kändes som om det gick jätte bra! Så nu hoppas jag att det faktist gjorde det också ^^


Efter skolan åkte jag hem till Linn med Emmut, vi skulle väl egentligen öva till kulturdagen, men aa vi gjorde massa annat först x) men trevligt vare! :D


Pappa hämtade mig där strax efter fyra och så åkte vi och handlade maaaat :)

-jag råkar tycka om att gå i mataffären med pappis, just för att vi skämtar om det mesta vi ser och hör och gör ^^


Iallafall så sitter jag här nu och tycker att klockan ska bli nio så fuskbyggarna börjar på teve. På 4an för er som inte visste det.

-jag har verkligen fastnat för det programmet.


pusss.


  

nej, det är inte alls onyttigt att en hel stor chokladkaka mtt i veckan.

-men så är det ju lill-lördag idag ^^

Ovido - Quiz & Flashcards