elinmaria

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

kära .....

Av elin♥ - 28 februari 2010 01:32

HAHAHAHA -förstår du inte att jag skrattar åt dig?

  


snälla väx upp tack :)


länk till alla kommentarerna;

http://eelinmaria.bloggplatsen.se/2010/02/25/2597883-dagens/#kommentarer

 
 
elin

elin

28 februari 2010 18:15

ha-ha-ha, du känner säkert dig jätte duktig som sitter och nerväderar mig nu, visst gör du?
men vet du va, jag svälter inte alls mig själv och jag spyr verkligen inte upp det jag äter. världens matvrak är jag [och ja, jag erkänner det]
och jag försöker inte alls vara en kopia av min syster, för vi är två olika människor hon och jag, jag skulle inte kunna bli som hon. visst hon är en slags förebild för mig, men jag vill inte bli som henne ändå.

Och jag vet att jag inte är bättre än alla andra, för ingen är det. jag försöker bara vara mig själv, men det verkar du uppenbarligen ha problem med? och jag tycker faktist om att vara ensam ibland, det kan vara rätt härligt att slippa uppmärksamhet.

hela grejen med att jag skryter om allt, känns inte det rätt onödigt att skriva? iallafall så länge du inte ens kan stå för vem du är och berätta vad problemet egentligen är.
-känns inte "....." som ett ganska fegt sätt att säga vad du tycker?

Jag pallar inte lägga min tid på dig så länge du är en liten fegis bakom en dataskärm. så kom tillbaka när du kan stå för vad du tycker.

ciao.

http://eelinmaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin♥ - 29 januari 2011 23:15

http://trollet.devote.se/   därför att jag inte pallar bloggplatsen mer. ...

Av elin♥ - 29 januari 2011 10:46

gissa vem som fick pannkakor till frukost idag? :DD -jagjagjagjagjag!de todos modos;idag ska jag åka och shoppa lite smått med mor min,vi ska åka och kolla allt med ipoden och så med :)puss!        ...

Av elin♥ - 24 januari 2011 21:15


Här är jag, jag är här. Hejhejhallå. Dagen har varit helt okej ändå, menmenmen måste påstå att matrasten var lite i det segaste laget [säger jag utan att låta som en pluggis]. På tal om pluggis så ägnade jag närmare tre timmar åt bara idrottsinlä...

Av elin♥ - 23 januari 2011 12:15

jag har världens bästa pojkvän ♥

Av elin♥ - 22 januari 2011 16:01

jag hatar att undvika människor,men om man hamnar i den där situationen när man inte vet vad man skulle säga om man träffade dem, så har jag inget annat val. du vet att jag egentligen hade velat stanna och krama om dig.de todos modos, jag SKA bö...

Ovido - Quiz & Flashcards