elinmaria

Alla inlägg under april 2010

Av elin♥ - 7 april 2010 22:01

det är nått fel på mig!

men det funkar så länge.

  

Av elin♥ - 6 april 2010 23:44

"När du frågar hur det är med mig nu för tiden

vet jag inte riktigt vad jag ska svara.

Jag skulle kunna säga 'som vanligt'

och du skulle nog förstå precis.

Det är upp och ner, ner och upp precis hela tiden.


Ena dagen är det fucking carpe diem, lev livet,

skratta och gör allting du egentligen inte vågar.

Andra dagen är det tyst, tillbakadraget,

små leenden som inte når ända upp till ögonen

och en tung smärta inombords.


Men jag försöker, det vet du att jag gör."

Av elin♥ - 6 april 2010 22:19

Shakespare says:

"There are two things in life that are very painful...

One is when your love loves you and doesn’t tell you...

Second when your love doesn’t love you and tells you..."

Av elin♥ - 5 april 2010 23:59

jag vet inte vad som är värst.

saknaden av det som en gång var

eller

vetskapen om att det aldrig någonsin

kommer vara så igen.

fan.

Av elin♥ - 5 april 2010 15:07

Hoho, bilder på mina presenter kommer förmodligen ut ikväll :p

Så länge får ni nöjja er med bilden jag har haft på bdb.. ;)


Av elin♥ - 5 april 2010 14:49

Jahajaha,

Gissa vem som fyller år?

JAG :D


Gissa vad jag fyller?

SEXTON :D


Gissa vad jag fick i paketen imorse?

EN EXTERN HÅRDISK [500GB]

ETT HALLONRÖTT LINNE

300KRONOR

:D


Gissa vad som händer om drygt en timme?

SLÄKTKALAS :D


Av elin♥ - 4 april 2010 22:08

3månader med andreas idag ♥

mitt hjärta

tillhör dig.


[födelsedagspresent ifrån älsklingen]

Ovido - Quiz & Flashcards