elinmaria

Alla inlägg under april 2010

Av elin♥ - 4 april 2010 20:44

Tog moppen till Andreas i förmiddags :)

-det var SJUKT kallt, men SJUKT kul också!

Var där till klockan fyra sen åkte jag hem och fixade lite inför imon :)


FÖR IMON FYLLER JAG SEXTON :D

-och hela "tjocka" släkten kommer hit..


men nu ska jag nog dammsuga, för det har jag bara gjort halvt :p

puss

Av elin♥ - 3 april 2010 19:47


jacka, vero moda (cassels) 599:-


t-shirt, lindex 79.50 :-

hårnålar, någonstans 19.90:-
nagelack, någonstans 22.50:-

Av elin♥ - 3 april 2010 17:42

hejHejhej :)


har inte bloggat på några dagar, men det har varit ganska mycket det senaste så.

dock så ska ni veta att torsdags vare kulturdag och jag var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nervös, eftersom jag skulle sjunga inför hela skolan :o det gick väl ganska bra antar jag :)

-fick massa beröm efter det av alla sötnosar :D kärlek på er! (L)


igår, första lovdagen, skulle jag egentligen åkt hem till sofia. men kroppen strejkade totalt och det fick bli en tråkig hemmakväll :/


idag har jag varit med mammis i alingstaden och handlat en vårjacka, i löööööve it. [det kommer en bild på den och på det andra jag köpte senare]


ikväll vet jag inte vad som händer.

men puss!

Ovido - Quiz & Flashcards