elinmaria

Alla inlägg den 5 september 2010

Av elin♥ - 5 september 2010 22:01

jag borde nog blogga idag, visst?

försöker vänja mig vid den nya datorn, men knapparna sitter så tajt så jag klickar fel hela tiden och måste sudda :(


min helg har varit rätt go faktist,

körde lite bil i fredags och sedan tevemys med mammis och pappis,

igår vare liseberg med mina älskade vännor

och idag har jag både kört bil och myst med christoffer en stund :)

-jag tänker verkligen inte klaga, mycket bra helg.


imorgon kommer vi har rast i typ hundra år, för våran idrott (som i vanliga fall är enochenhalv timma lång) uteblir och då har vi nada att göra.

och eftersom man inte har flyttat in till byn än,

vilket jag förövrigt gör i december!

så kan jag inte gå hem en stund heller...


menmen,

vi hittar nog på något.


nu ska jag kila och nana, tror jag.

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards