elinmaria

Alla inlägg den 8 september 2010

Av elin♥ - 8 september 2010 22:37


glad - tyler hilton

(spotifylänk)

Foto · Musik
Av elin♥ - 8 september 2010 21:52
Av elin♥ - 8 september 2010 21:43

hejhej

aaokej, jag vet att jag är lite klantig då och då.

men idag har jag lyckats;

snubbla i trappan typ tre gånger,

trampat på mig själv ungefär lika många,

hälla ut hälften av innehållet i christoffers ryggsäck

och få övningskörnings-skylten att flyga iväg.

-det är inte min dag idag.

iallafall,

så hade vi något typ grupparbete i tre timmar i skolan idag,

vilket resulterade i att jag imon ska ställa en fråga till politikerna i kulturen

och en del ord i min fråga kan jag inte ens utala.

men aja, det kan ju inte bli mer än fel, right? :)


övningkörde gjorde jag också, när pappis kom hem.

åå sjukt kul äre och jag slapp köra på lastbilscentralen hela tiden idag :)


nu ska jag återgå till att göra ingenting vettigt allt, smsa?

puss

  

Av elin♥ - 8 september 2010 09:33

jag sitter i skolan nu,

[okej, jag vet att jag inte börjar förens om 40minuter,

 men jag orkade inte sitta hemma. hur konstigt det än låter.]


menmen, jag har en dator att nörda iallafall (:

Ovido - Quiz & Flashcards