elinmaria

Alla inlägg den 11 september 2010

Av elin♥ - 11 september 2010 18:35

hejhejhallå:)


dagens har gått ganska fort, jaja den är inte slut än, men ändå .

mamma&pappa har röjt både ute och inne idag, för fotografen kommer på tisdag och då måste allt se prima ut liksom. så jag blev tvungen att röja hela övervåningen egentligen, men orkade jag det? nej :) så jag röjde ur min garderob och gjorde den fin och resten av rummet, men resten får se ut som det alltid gör. det behövs egentligen bara damsugas.


måste ändå säga att det känns lite mer verkligt nu, hela flytten och allt.

visst, huset är ju liksom bestämt och så, men det var ändå bara det. men igår när pappa sa att han har börjat fixa så vi får flyttlådor då blev det liksom mer exakt. men det känns rätt bra ändå, eller aa det kommet bli toppen :)

-jag kommer sakna frötorp bara, men..


ikväll ska jag mysa upp framför teven,

men nu ska jag läsa idrottsläxan .

puss

  


Ovido - Quiz & Flashcards