elinmaria

Alla inlägg den 13 september 2010

Av elin♥ - 13 september 2010 21:15

hejhejhallå,

jag har gått runt och känt mig som någonslags typ dagisfröken idag,

antingen beror det på kläderna eller på något jag drömde?


iallafall, bra dag.

idrotten segade, menmen, jag ska ALDRIG mer gena [förmodligen kommer jag göra det ändå] men våran lärare bad oss ta en lång väg tillbaka och ingen av oss pallade, så lotta jag och elin kom på idén att vi kunde gena genom skogen. bara att där lotta svängde in ledde oss rakt in i en sjunkmark ;o ett antal gapskratt senare och helt dyngsura skor så kom vi iallafall ut dit vi tänkte, bara för att inse att det var sjukt långt tillbaka! ^^ men så kan det gå om man är trött och lat :p


resten av dagen har gått rätt fort ändå.

slog in mammis present när jag kom hem, hon fyller liksom 44 imon :)

städade min garderob för sjätte gången och damsög gjorde jag också, för husfotografen kommer också imorgon. sen kommer huset ut till försäljning :o

och nu inser jag också att jag har två historiablad jag måste läsa till imon :(


dags att börja läsa då kanske?

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards