elinmaria

Alla inlägg den 7 september 2010

Av elin♥ - 7 september 2010 22:31

åååååååååh jag hittade ett par datahörlurar i en garderob.

-med sjukt gött ljud och bas, underbart!


mayday parade - i swear this time i mean it

(spotifylänk)

Av elin♥ - 7 september 2010 22:06

hejhejheeeej :)

tänker ändå påstå,

att det finns en del rätt patetiska människor.


iallafall,

så har gick skolan ändå rätt fort idag, känns typ som om det börjar flyta på lite bättre nu, när man kommit in i allting. inte för att jag inte nästan somnar på lektionerna, men ni fattar ändå.


vi hade musik idag, och aa det fanns ett ganska grovt skäl till att jag och emma gapskrattade på vägen därifrån. jösses på en del asså ^^


innebandyträning på kvällen, dööööööööööd.

jag tänker inte påstå att det är särskillt kul att träna med damerna.

men jag överlever nog :)


imorgon har jag sovmorgon till tio!

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards