elinmaria

Alla inlägg den 26 september 2010

Av elin♥ - 26 september 2010 21:55

hejhejhallå :)

jag segar med bloggandet, jag är medveten om det.

men jag har så massa annat att göra när jag har tid över ^^


de todos modos;

åkte med christoffer till hans pappa i fredags efter skolan, sov där, myspys :)

dock har killen gått och blivit sjuk nu, halsont och grejer! åhå krya


gårdagen minns jag knappt, tror nämligen jag sov bort hela dagen, eller jag minns att hanna var hemma och vi snackade inredning, så lite vaken var jag allt! :) och kvällen mystes bort framför teven.


idag har jag varit duktig och städat hur mycket som helst, verkligen i varenda lite vrå! men det är ett måste, för vi har visning både imon och på tisdag. åååå ångest på att folk ska gå in i min älskade garderob och pilla på alla mina saker!


nu ska jag sova, eller plugga eller något!

puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards