elinmaria

Alla inlägg den 15 september 2010

Av elin♥ - 15 september 2010 17:46

     

musiktips kanske?

Foto · Musik
Av elin♥ - 15 september 2010 17:36

hejhejhallå :)

dagen har varit seg och trött, men ändå helt okej.

aa om man bortser från att vi fick en politikläxa som jag

inte förstår hur jag ska göra och den är tills på fredag :(


de todos modos;

mamma fyllde ju som sagt år igår, men eftersom det var så mycket annat samtidigt, så firade vi henne bara den lilla stunden på morgonen då hon fick sin present [03.30]. Så nu ska jag och pappa bjuda henne på middag ikväll, vet inte vart vi ska, men någonstans ska vi ju rätt logiskt iallafall.


OCH,

den jävla fotografen tog fan inte kort i min garderob! :@

men huset kommer nog ut på internett på fredag :)


nu ska jag sminka över mitt halvdana skolsmink,

bye :*

  

Ovido - Quiz & Flashcards